Anne8484 ilk gebeliğim bilmediğim için her duygu var aslında ama rabbime emanetiz olumsuz şeyleri pek okumuyorum ztn herkesim doğumu farklıdır ama genelde hep spinal konusunda olumlu şeyler yazıyor herkes korkarak girip gülerek çıkıyoruz diyolar inşallah bizimde öyle olur☺️ sende gönlünü ferah tut dua et ne kadar stres olursa o kadar daha evham yapıyor insan rabbim kolaylıklar versin herkese