Seyda5234 Ayy zor valla havalar da soğudu grip de olabiliriz her an..Spinal olacaksın değil mi?Doktorum çok rahat konustu,hiçbir şey hissetmeyeceksin ki neyi anlatayım dedi güldü..İnşallah doğum sonrası da ağrımiz olmaz.Nescafe ve bol su ic..Süt için de rezene çayı öneriyorum.Su ısıtıcı alacam yanıma bide kupa bardak rezene çayını french fresh de esim demler yaparım diyor.Süt yaparmış hem ağrıyı gideriyor