SilaC o kişiden kişiye değişiyor gerçekten sancın ne kadar çabuk ilerlerse çektiğin acı da o kadar kısa sürer 😄 mesela ben ilk kızımda suni sancı almıştım 5-6 saat sürdü ama çok yavaş yavaştı sancılar bu kızımda kendi sancım oldu çok hızlı ilerledi sancı boyutu 15:30 gibi şiddetlendi sancılarım 16:30da doğurdum canım 1 saat o sıkıntıyı çektim diyebilirim ☺️