Sabahta yazmıştım suyum geldi diye gerçi çok görüp cevap veren olmadı ama 16:30da doğurdum kızlarrrr her zor an gibi bu da geçti çok şükür Allahım kimseye dermanı olmayan dert vermesin 🙏🙏 minik kızım yanımda uyuyor ve bende dinleniyorum 🥰2. Doğumum bu da normal doğum oldu ❤️