neslican0644 liv hospitaldan ayrılıp kendi yerlerini açtılar. Bora ve Buğra hoca kardeşler.
Bende ilk önce liv de Bora hocayla başladım ama ayrılınca Koru hastahanesinde başka bir doktora geçtim. Benim Bora hocaya gittiğim de tavsiye üzerine gitmiştim. Ulaşabilirliği tartışılır ya da benim gittiğim zamanlar da ayrılma düşüncesi vardı ya da yeni mekanla ilgilendiği için hastası olarak mesajlarıma geç dönüyordu. Acil bir durum da aradığım da ulaşmakta zorlandım. Asistanını arayınca kendisine ulaşabilmiştim. Yollarımız ayrıldı iyi ki de ayrılmış. Şimdi doktorumdan çok çok memnunum🥰🙏🏻