Merhaba sevgili anneler ve anne adayları :)
7 haftalık gebeyim. Tüp bebek yöntemi ile hamile kaldım çok şükür. Tüp bebek doktorum gebelik takibi yapmadığı için doktor arayışındayım. Acıbademe gidiyorum ancak ultrasonu çok eski gibi geldi bana hiç net değil. Tüp bebek merkezindeki ultrason renkli belki de ona alıştığımdan acıbademdekini beğenmedim. Aralıklarla kanamam olduğu için sık doktora gidiyorum. Memorial nesrin fener, güven hast sibel hoca giden var mı? Ya da başka bir tavsiyesi olan?