Ben kullandım aman allahim böyle bir ilaç olamaz mahvetti beni gün içinde baş dönmesi Bas ağrısı miyde bulantisi sürekli hasta yorgun kötü hissettim ama düşük tehlikem var diye bebeğime bişi olacak korkusuyla icdim şimdi 8haftaligiz doktorumuz kesdi çok şükür tehlikemiz bitmiş hepinizi de Allah kurtarsın o ilacdan