kendincebirii
13+5 haftalığım ve 3 gündür günde 2 kez kullanır oldum. Hamileliğimi öğrendiğimde başladım, yani 5 haftalıkken. İlk başlarda beni öyle çok etkiledi ki, kalkamaz halde idim. İşe gidemez olmuştum. Sonra doktor kontrolü ile 1 hafta kadar ara verdim, biraz iyi oldum ve ardından yine başladım. Sonra zaten etkilememeye başladı, alıştı vücudum. Ama kullan mutlaka.