Bende Anadolu hastanesine gittim takip için 3 bin dediler sezeryan da normal doğum da…ve sıkıntılı bir hamilelik geçirdim bana hertürlü sezeryan olacaksın dediler şehir hastanesine gittim orda doğum yaptım 3 gün önce ve çok memnun kaldım ebem çok iyiydi hastane temiz ve ferahtı ve tabi en önemlisi normal doğum yaptım