Kardeleeen sezaryen ve normal aynı fiyat verildi. Normal de ebe doğum tercih ederseniz 2500 denildi. Figen Armağandı doktorum son üç muayene sinden memnun kalmadım.. maalesef aynı gün kontrole gitmeme rağmen erken doğum riskimi, rahim ağzı kısalmamı ve rahmimin kalp şeklinde olduğunu sıkıntılı bir hamilelik geçirmeme rağmen göremedi. Aynı gün akşamı sancım oldu erken doğum riski ile şehir hastanesi acilinden yatışım yapıldı. 2 gün hastanede yattım çok şükür 36+1 de bebeğime sağlıkla kavuştum. Ben bu şekilde kötü bir deneyim yaşadım belkide sizin için farklı olacaktır. Hamilesiniz telaşa kapılmanızı istemem. Tedbir bizden takdir Allah tan bazen ikinci bir doktora gözükmekte fayda var.. Doğumumu yine şehir Hastanesi’nde cengiz yıldız yaptı keşke onun takipli hastası olsaydım demekten kendimi alıkoyamadım. Ameliyat sırasındaki enerjisi ve ilgisi gerçekten muazzamdı. Dikişlerimde çok iyi atıldı ertesi gün ayaktaydım 1 haftada tamamen toparladım.