Zeynepsa canım 24 gün önce spinal oldum ben iğneyi hissetmedim bile 4 dk da kestiler oğlum doğdu 6 saat sonra uyuşukluğum geçti ve ilk yürümemi gerçekleştirdim zordu çok Zordu ama ilk çiş ve ilk gazdan sonra herşey güzel 😊 dikişlerin acıyabilir ilacın etkisiyle baş ağrın ve omuz sırt ağrın olabilir bol sıvı tüketmelisin ve kafein. Benim ağrım olmadı. 5.gün kaburga ağrım oldu 4 gün sürdü ve geçti sorun varsa cevaplayabilirim 😇