Bsrdgnmt 3 aylık ortalama gebelik şekeri 6,2 çıktı , doktorum tarafından dahiliyeye yönlendirildim , aynı durumu yaşayanlar nasıl çözdünüz ? İnsüline gerek kaldı mı ?
Aras_Barlas_Nurum Bsrdgnmt Bende de cikti gebelik şekeri. Dr’um dahiliyeye gönderdi dahiliye dr diyetisyene gönderdi diyet listesi baslandi listeye uydugum icin sekerim duzene girdi ama listeye uymazsam aninda yükselip kendini belli ediyor.
Hanife_ Bsrdgnmt ilk gebeliğimde de şeker çıktı o zaman çok diyet yapmadım düşmedi insuline başladım Allah’tan doğumdan sonra bişey kalmadı 37 de sezaryen olmuştum şimdi ikinci gebeliğim yine seker çıktı suan çok güzel diyet yapıyorum düşüyor bir haftada 2 kilo bile verdim ama en ufak bi kaçamakta yine 200 leri görüyorum günde 6 kere ölçüyorum özellikle beyaz ekmek çok farkediyor hemen esmer ekmeğe geçin
Kelebekmadam Bsrdgnmt valla benim üç aylık şeker normal ama yüklemede yüksek çıktı diyetle de yüksek çıkıyordu insülin kullanıyorum
Bsrdgnmt Aras_Barlas_Nurum Tebrik ederim , çok geçmiş olsun .. umarım bende diyetisyen ile çözebilirim , düşmez ise insüline kadar gidiyor , bu korkutuyor beni biraz
Gizem93 Aras_Barlas_Nurum merhabalar sekerinizin yukseldigini nasıl anlıyorsunuz bir belirtisi oluyor mu
Aras_Barlas_Nurum Bsrdgnmt teşekkür ederim sizede gecmis olsun. Listeye uydugunuz takdirde duzene girer insallah gerek kalmaz insuline icinizi ferah tutun
Kelebekmadam Bsrdgnmt korkmayın insülinin bir zararı yok bende korktum ama yüksek seyretmesinden onu vurmam daha iyi hem rahat yiyorsunuz hemen yükselmesini önlüyor tabi yine diyete devam ama kaçamak biraz yapıyorum korkuyorum da yükselecek diye ama yükselmedi çok şükür ki 33 hafta olduk
Kelebekmadam Hanife_ 37 de alınca küveze girdi mi benimde şekerim var doktor 37 dedi sizce kabül etmelimiyim korku var içimde
Kelebekmadam Hanife_ bende gördüm 200 leri insülinle artık bayadır görmüyorum 200 yeri kacamak bazen yapıyorum en fazla 150 160 oluyor hemen bol su içiyorum
Hanife_ Kelebekmadam girme ihtimali var ama şükür girmemişti o anki duruma bağlı solunumunu değerlendiriyorlar ciğerleri gelişmişse sorun olmuyor ben kabul etmiştim çünkü her an ya bişey olursa korkusu var Allah korusun bir iki hafta daha bekleyelim derken ya bişey olursa sonuçta ölüm riski var sağlıkla dogsunda bikac gün kuvezde bile kalsa bişe olmaz ben bu duşüncedeyim
MelekAlyaM 100 gr yüklemede şeker çıktı sabah aksam aç tok ölçüyorum şekerli birsey yemıyorum normal seyredıyor suan
Bsrdgnmt Tokluk kan şekerim normal seyrediyor , fakat açlık 102-110 arasında gidip geliyor , sizlerin değerleri nasıl dı diyetle düzene girdi ?
muzis07 Bsrdgnmt bende ilk hamileliğimde yaşamamıştım ve daha kilolu hamile kalmıştım bu ikinci hamileliğim 4 aylık hamileyim idrarda ve kanda şeker yüksek çıktı çünkü hamur işi makarna çok yiyordum ondan dolayı diye düşünüyorum hemen kestim dahiliyeye yönlendirdi ama diyetisyene göndericek diyet konusunda yıllardır yapıyorum o yüzden gitmedm dikkat ediyorum sizce normale döner mi benimde 5.4 e yükselmiş
Hcrklk123 Bsrdgnmt Bende de şeker çıktı bu başlıklara sürekli bakıyorum☺️Geçmiş olsun arkadaşlar hepinize ama yürüyüş ve diyetle kesinlikle düşüyor deneyin mutlaka ben ilk bir hafta diyet yaptım sonra başka bir dahiliyeye gittim troitlerimi o takip ettiği için ona anlattım çünkü diyetle düşmedi😔25 haftalıktım bu arada ve resmen yanıyordum yedikce beni sanki zehirliyordu.O diğer dahiliyeci Allah razı olsun insüline başlamayalım dur birde yürüyüş yap iki hafta öyle takip edelim olmazsa insülün başlarız artık dedi.ilk günlerde her yemeğin arkadından 15 dk evin içinde yürüyüş yaptım yada youtubedende var onları yaptım.Düşmeye başladı ilk hafta ikinci haftada da düzene girdim biraz diyetede alıştım.Öğünleri sıklaştırıp hamur işini çıkardım ve tabi tatlılarıda sadece günde bir porsiyon meyva var arkadından yoğurt veya kefir tüketiyorum belki bunlarında çok faydası oldu.İkinci haftada gün aşırı sadece bir yarım saat parkta dolanıp geliyoruö çok şükür normale döndü şekerim.Tekrar geri gidince zaten doktor yürüyüşle geçeceğine emin bir şekilde bu şekilde devam insülüne başlamayalım idare et dedi şuan da 28 haftalığım hayırlısı olsun sizde deneyin derim inşlh iyi gelir ama tek diyetle olmuyor tecrübe ile sabittir.Hareketsizlikte şekeri çıkartıyor maalesef
Bsrdgnmt Hcrklk123 Geçmiş olsun size de , bir şekilde düşürmeyi başarmışsınız . Peki stres olduğunuz için hiç şekeriniz arttı mı ? Ben biraz stres olduğum için iki gündür daha yüksek çıkıyor. Kaç günde diyete tepki verdi şeker ölçümleriniz ?
Gizem93 Hcrklk123 sekeriniz çiktiginda bir belirtisi oluyor muydu. Sekeriniz oldugunu nasıl anladınız acaba
Hcrklk123 Bsrdgnmt Tabi insan çok stres oluyor çok normal bende ilk haftalar öyleydim ama diyet bir hafta inanın cevap vermedi hemen zaten yeni öğrendiğim için streste yapıyordum.Ama yürüyüş ve biraz rahat olmak kesinlikle daha güçlendirdi diyetimi ya birqzda kendimiz doktorumuz olcaz yoksa diyet listeside bir günlük bir yazı mesela.Ben şimdi sabahtan ne yiyeceğimi ayarlıyorum gerisi geliyor sık sık yemek daha iyi oluyor.Ama tavsiyem stres kesinlikle yapmayın böyle doğuma giren çok kişi var.İki üç ay dişimizi sıkmalıyız.Sonuçta daha ne hastalıklar var.Burada okudukca şükrettim.Şeker artık günümüzde normalleşmiş.İnşlh sizlerde şekeri kontrol altına alırsınızda daha sterssiz bir hamilelik geçiririz hep birlikte.Sağlıcakla alalım bebişlerimizi kucağımıza inşlh 😍
Bsrdgnmt Poyrazin_annesi Geçmiş olsun , peki diyete tepkiyi ne zaman verdi spnuçlarınız , 2 haftanın sonunda mı ?
Bsrdgnmt Gizem93 Hiçbir belirti yaşamadım , herşey çok normal giderken şeker takip ederken fark edildi.
Aras_Barlas_Nurum Gizem93 merhabalar. Enseden gelen bir ter basimda bi ağırlık ve asiri su istegi oluyor su icsem de aninda agzim dilim kurur