Normal doğum yaptım 6 gün oldu. Başta batikonlu su verdiler ama ben o şekilde çok zorlandım. Saf batikon ve sprey şişesi aldım eczaneden her wc sonrası ve ped değişiminde sıkıyorum çok az bekleyip Fön makinasının orta ayarında kurutuyorum ağrım çok oluyor ama bence bu şekilde daha verimli pansuman yapmış oluyorum. Ağrı olması da çok normal benim için doğumum çok zor oldu çünkü ve ağrı eşiğim çok düşük :/ hepimize geçmiş olsun inşallah hayırlı olsun 🌼