Sblatc geçmiş olsun ya bu arada ne güzel normal doğum yapmıssınız,ben de 35. Haftama gelmek üzereyim bebek baş aşağı dönmüş doktor şuan normal doğum gibi gözüküyo dedi,ben de çoo istiyorum ama biraz korkuyorum:( normalde adet sancım çok ağır olurdu hep ilaç alırdım acaba kaldırabilir miyim normal doğumu bilemedim sizin nasıl geçti