3 öğün yiyorum mecburen 😬 işe geldiğim için sabah erkenden kahvaltı ediyorum, ee kahvaltıyı erken yapınca acıkıyorum mecbur öğle yemeği yiyorum, bir de akşam yemeği tabi. Ama ana öğün dışında pek bir şey tüketemiyorum. Acıktığım için ana öğünleri yiyorum ama beni tıkıyor, bir sonraki öğüne kadar bir şey yiyesim gelmiyor. Akşam yemeğinden sonra meyve bile yiyesim kalmıyor.