İki öğün yiyorum kahvaltı ve akşam yemeği. Ara öğünlerde canım isterse genelde meyve yedim bazen de salata yapıp yedim.
Maalesef açlık hissim tüm hamileliğim boyunca hiç gitmedi sürekli bir şeyler yemek istiyordum ve sanki tüm gün bir şey yememişim gibi midem ağrıyordu tuhaf bir his.
Hele son bir iki aydaysanız bebeğin besin ihtiyacı daha çok arttığı için geceleri de çok acıkıyorsunuz. Ama artık son aylardayız açlık hissimi bastıramıyorum genelde makarna noodle sandviç ekmek arası falan yiyorum