Sema065 Handenurrr Amin cümlemizin inşallah Rabbim böyle dengesiz insanlara fırsat vermesin çocuklarımızı sağlıcakla kucaklarımıza alırız inşallah 🌸
Nurayse93 Handenurrr Bende aynı şekilde 39+4 te gittim ne bilgi ne bir şey. Herkes toplu şikayet etse belki bi düzelme olur
Turkolog12 Orada Necati Hancerlioglubdiye bir doktor var onun için hep çok iyi konuşuyorlar ama bende iki hafta sonra ona gideceğim onda da böyle sorunlar mi oluyor acaba ?
Handenurrr Turkolog12 bence hepsinde aynı sorun var , cunku hastane yoğun ve hızlı bir şekilde hasta bakmaya çalışıyorlar bu şeyler de hep oyuzden kaynaklaniyor