Kızlar merhabalar , ankara şehir hastanesinde kontrollerini oluyorum ama uzman doktorun yanında asistan doktor oluyor içeriye iki hasta birden alıyorlar kalabalık oluyor dogru düzgün bilgi vermiyorlar falan . Sırf bu yüzden dogum konusunda endişelenmeye basladum . Şehir hastanesine gidenlerden görüş istiyorum siz ne düşünüyorsunuz bir tek bu sorunu ben mi yasiyorum