1MelekAnnesi Kızlaaar isim düşündünüz mü?? Ben kendimi kıza alıştırdığım için erkek olması çok sürpriz oldu bana ve tabi ki erkek ismi hiç düşünmedim 😑😑 neler olabilir sizce ???
Babymam 1MelekAnnesi biz karar vermiştik erkek olursa diye yağız efe koyucaz inşallah son dk değişmezse fikrimiz 🤗
Tgcefesygl Mehmet Efe olacak ins erkekte çok başka başka isimler vardı aklımda ama son dk buna kadar verdik ben efe adını çok seviyorum eşim de mehmet dedi böyle bişey oldu 😊
Aliasafminanur Ayem farklı çok güzel isim ismiyle yaşasın sağlıklı bir şekilde kucağına lmayi nasip etsin