Gamze_akgunn ozgese-s benimde hamile kaldığımda düşüktü bugün sağlık ocagında 18. Haftam kanıma bakıldı tsh 4.20 çıktı çok üzüldüm bakalm pazartesi kendi doktorum bida test yapcak