Sezen07 Gevrann hayırlı olsun bende 13+3 de erkek demişlerdi değişebilir esim de bende cok kiz istiyirduk saglik olsun sağlıklıolsun dedik 16+3 de kız olduğunu ogrendik şimdi 26 haftaligiz kızımız olcak seninde umarım değişmez allah gonlunuze göre versin sağ salim kucağınıza alırsınz 🌺🙏
EdaDoruk Sezen07 canım erkek dediği zaman çıkıntı görmüşmüydünüz😊 benim doktor erkek olabilir dedi seninle aynı zamanda şuan 15 olduk haftaya gidicem ama değişsin diye dua ediyorım😍
Sezen07 Gevrann insallah degismez doktor da bize gösterdi çıkıntısı var diye ailede hepsi oğlan diye bizde dedik kesin oğlan diye eşim kız istiyordu ne yalan söliyim bende çok istiyordum kız olduğunu ogrendik arkadaşlarım dalga geçti sürekli konuşa konuşa dusurdun pipisini diye sağlıklı olsunlarda kız oğlan farketmez inşallah değişmez sağ salim al kucağına allah herkezin gönlüne göre versin❤ 🙏🌺
Sezen07 EdaDoruk gorduk canim cikintisini hatta ben bide rezil ettim kendimi doktor bakin cikinti var dedi bende ne cikinti mi cikinti da ne nesi var dedim doktorla bakistik ve pipisi var dedi ne bilim hergun cocuk mu doguruyorum dedim 16+3 de baktık kız zaten kız olduğunu duyunca dinlememişim doktoru eşim hele sonra detayliya falan girdik iyice gördük zaten bikac kere daha gittik kız olduğu netleştir o şekilde 26 dayız bekliyoruz kızımızı 😄
KezbanBekciBa Gevrann Allah sag saglim kucagina almayi nasip etsin bende hep erkek hissetmistim doktor erkek deyince kesinmi dedim hele esimi gorunce oyle mutlu bende mutlu oldum babasinin ismini diyordu hep birde bizim riskli olunca arti 6 senedir bekleyince dahda mutlu olduk :) Allah sag saglim kucaklarimiza almayi nasip etsin insallah
EdaDoruk Sezen07 ay canım dua et benimde öyle olsun tabi sağlıklı olsun ama çok istiyorum gerçekden inşallah bende bir şoka girerim 😍😍😍
Deryaq Gevrann hayırlı olsun canım sağlıkla gelsin bebişin belirttiklerin nelerdi karnın büyüdü mü sekli felan icin merak ettim
Gevrann Deryaq valla canım 1,5 aylıkken mide bulantılarım durdu kendime geldim, kalçam genişledi biraz yüzüme güzellik geldi 🤣 karnım da çok hafif var yani gözle görülür gibi bi şişme yok :)