Yesimtmr NurBastan doktora aç karnına gidip. 2 tane karamio çikolata yedim. Kayısı meyve suyu içtim. Girdim öğrendim tabi mide çok kötü oluyor o ayrı bir konu
9009 NurBastan ters yatiyordu dr bi yarim saat yuru meyve suyu ic gel dedi 1 saat yürüyüş yaptım meyve suyu ictim gösterdi 🤣 gostermiyosa kizdir derler❤
NurBastan guzelbebegimmmmm inşallah canım hayırlısı olsun bakalım genel yorumlar kız diyo ama nasip işte ❤️
NurBastan KonuMankeni bendede önce kız dedi yüzde 80 simdi erkek gibi de diyo ama belli değil işte gostermiyo 😌❤️