NurBastan canım benim de aynı şey başıma geldi 🤦🏻♀️😂 normalde Kayseri’deyim, Kayseri’de gittim göstermedi,istanbula annemlere gittim hem de alışveriş yapmak için,orada randevu aldım gittim göstermedi. Elim boş döndüm 🥲🥲 daha salı günü doktor kız dedi,ama ona da kesin falan demedi 🤷🏻♀️😅 hırs yaptım ben de haftaya 3 farklı doktora gidicem 😀