gbyalcin Canım uni baby iyiydi oğluma kullanmıştım 3.5 yıl önce ama içeriğinde artık raf ömrü uzun olsun diye kansorejen madde var o yüzden almadım ben.
Ebebek erkek kız bebek için ayrı olarak olan var onun içeriği temiz birde joker baby de yeni doğan 40 lı paketi var oda iyi ama en iyisi tabi pamuk ılık su 😍
Ama istersen her konuda içerik takip ederim ve bu konuda yardımcı olarak mühendisinoğlu diye bir Instagram hesabı var orayada muhakkak bakarım. Senin içinde fikir olsun.