Aslaninannesi01 gbyalcin stok şart ama bilinmiyor işte doğmadan hangisi iyi gelir diye şuan şanslıyız stok yaptık 44 paket ıslak mendilimz var
gbyalcin teletabi kayınvalidem de unibaby alın diyo ya zamanında çocuk bakmış en iyisi oydu o zaman diyo (3 yıl önce) 😂😂
teletabi gbyalcin Ahaha 🤣🤣 ya şimdi bide şöyle bişey var her bez her bebeğe uymadığı gibi her ıslak mendilde uymuyor. Bende böyle diyorum ama bide kızı pişik yapıyomuş çıvdıvıyım🤣🤣🤣🤣
gbyalcin Karadenizli_ ya biz pişik ihtimaline karşı stok yapmayalım dedik ama pişman olmayız inşallah 😅
Merve_bulut_55 gbyalcin pisik olursada islak mendilleri yikayip kullanabilirsiniz 😊 sahsen ben oyle yapicam islak mendil kampanyali oldugu icin stok yaptm 2.si 1 tlydi slepy extra olan limon kokuluymus bende zarar verir belki diye yikayip kullanmayı düşünüyorum 😊
gbyalcin Kubra_elif_ahmet başlangıçta pamuk kullanmak mantıklı olur mu sizce? Sonrasında ıslak mendile geçsek
Kubra_elif_ahmet gbyalcin Pamuk böyle silince kalabiliyor bide daha sulu kalıyor ben ıslak mendili iyice yıkayıp biraz bekleyip normal ısıya gelince kullandım yada sıcağa yakın bi suyla yıkadım
busrakoylu gbyalcin ne demek canım aslında böyle düşünmüyordum ama annem ısrarcı oldu ilk zamanları için bana da sonra mantıklı geldi azıcık ana sözü dinleyem bari didim😁
Taze1anne Ben sleepy yeni doğan aldım üçlü paket, bir tanesini çıkardım baktım bir kaç dk sonra kurudu çok da ince gibi geldi dokusu. Bu iyi bir şey mi kötü mü bilemiyorum ama.
gbyalcin Taze1anne yenidoğan olduğu içindir belki ben de bilemiyorum ki 😅 ilk bebeğim inanılmaz tecrübesizim 😂
BabyY2 gbyalcin sanırım öyle 🥰 Ama ben genelde eli ve yüzü için kullanmayı düşünüyorum. Suya tutup yıkamak daha mantıklı geliyor üzerine pamukla temizlemek en sağlıklısı.
gbyalcin Zehraspl depend ben de alıcam ama beden konusunda kararsızım şu an 😂 bi de doğuma yakın alıcam kilo alırsam olduğu gibi basene geliyo çünkü benim. Biz de ıslak mendile unibaby ve molfix arasındayız aslında ikisini de alıp denicez olmadı
gbyalcin busrakoylu hahahaha iyi yapmışsınız 😂 benim de yeni doğum yapan arkadaşlarımın çoğu bu şekilde yapıyo o yüzden hani en azından kırkı çıkana kadar diye düşündüm
gbyalcin annembabam baby me e bebek markası değil mi 😊 hadi bakalım hayırlısı olsun 😍 sağlıkla gelsin miniş
annembabam gbyalcin Cem’i cümlesininki 🌸🙏🏻Teşekkür ediyoruz , evet onun markası . e bebekci bir anneyim ben 🌟
Taze1anne gbyalcin ay bende bendee 🥲 biz bezi de bir paket sleepy aldık şimdi bir paket daha alacağız ama onu da mı sleepy alalım Prima mı alalım ay ne yapalım biz 😅
gbyalcin annembabam çooook teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için 😊 biz genelde alışverişleri civilden yapmayı tercih ediyoruz ama burun aspiratörünü e bebekten alıcaz galiba. Ben civilci bi anneyim 😂
Bebiscann gbyalcin uni baby kullaniyorum şu anda oğluma doğumdan beri uni baby çok iyi hiç pişik olmadı