Biz 6+3 te gittik kese var içindeki dr çok küçük dedi doktor. Bugün 7+3 üz. Kızlar sanki karnım küçülmüş hiçbişey hissetmiyorum. İnşallah kalbi durmamıştır. Dualarınıız isterim. Ultrasona da 8 haftada gitmek istiyoeum. Ama şimdi bi baktırıp da içimdeki tedirginlikten çıkmak istoyorum