Ebrar34 Esesli üzülme tam tersi sevin 🤗 doğduğunda seni güzel emecek demek nefes alıp vermeye çalışırken ciğerlerine amniyon sıvısı yani içinde bulunduğu sıvı kaçıyor onu atmak için de hıçkırıyo her insan gibi ☺️
Belissima Esesli O tatlı parmaklarını çok emdiği için hıçkırık tutuyor sürekli korkmayın endişelencek bir durum değil. Doğunca seni bi güzel emer 😊