YAkyol ayyy evet bende çok üzülüyorum Ya 😞 her defasında en az 5 dk bazen 10 bakıyorum saate cidden geçmiyor. Su içiyorum belki etkilenir diye 🙈 bazen dürtüyorum belki korkar geçer diye 🤣🤣 son 1 haftadır günde 3 e çıktı. Normal de bu kadar hıçkırmazdı