Ozlemyeni dış gebelik hesabı diye bir şey yok betahcg 2 güne bir 2 katına veya %60 oranında artış göstermez çok minik yükselir veya normal değer artar ama yerleşimi doğru yerde olmaz embriyonun o şekilde de olabilir onu da doktor anlar zaten ultrasondan. Siz neden panik yapıyorsunuz ki şimdiden rahatlayın ben 36 yla öğrendim şuan 15 haftalık. Stres yok güzel şeyler düşünün kötüyü negatifi çağırmayın.