Livy annem ve eşim oğlak. Annem gerçekten zor bi insan. Eşim daha uyumlu yapıda birisi ama muhtemelen yükselenden de kaynaklı. Ama tersi pistir gıcıklık yapmak istedi mi ondan gıcığını bulamazsınız 🤣🤣 Yay burcu tanıdığım arkadaşım var gayet herkesle arası iyidir gezmeyi sever. Aman aman hayalperestliği de yok. Son derece hırslı biri. Bence iki burcun da yetiştirilme tarzına göre olumlu olumsuz özelliği var 😅 Bence kızsa yay erkekse oğlak. Ben de kendim gibi kova olan bi erkek mi yoksa balık erkeği mi doğursam diye düşünüyorum sezeryana karar verirsem 🤣🤣🤣