Ben aslanım,yükselenim yay.Hayat doly,çocuk yanını kaybetmemiş,özgürlüğüne düşkün,kısıtlamayı ve kisitlanmayi asla sevmeyen,biraz da inat biriyim. Bu iki burç arasında secim yapsam kesinlikle yay i seçerdim,enerjisi hep yüksek ve mutlu oldugu icin🙋♀️ Oğlak burcu insanları benim enerjimi sömürüyor resmen,inat inat inat,soğuk bir duvar,duyguları içinde yaşama,herkese tiksinerek bakma???? 😂😂 kadını erkeği farketmiyor..
Guuuya çocuğum doğum tarihine göre kova olacak diye seviniyordum -kova da çok severim iyi anlaşırım- öğrendim ki sezeryan olursa %100 oğlak geliyor🤯🤯🤯
Gerçi yükselen burç da çok önemli.. O yüzden belki oglak-yukselen aslan/terazi gibi tatlı burçlarla kombinlenirse oğlak secilebilir😂 sizin burcunuz ne