damlaakgn Nilufar_1996 aynen hıc gıtmemıs gıbıyım özellikle gece zor oluyor uykumda kalkıp gitmek bide yapıp aynı anda su ıcıp geri yatıyorum ınsan susuyor sanki
Nilufar_1996 damlaakgn gece su içmiyorum içsem zaten kim bilir kaç defa çıkarım. Bir bardak içip uc defa çıkıyorum zaten. 🤦🏻♀️ Tam boşalmamis gibi his var ya o beni çok gıcık yapıyor.
Oznurkk damlaakgn ayy bu ben benim eşim de 19.15 gibi eve geliyor gündüz çalıştığı günler bazen tuvalete denk geliyor benim geleceğim saatimi bekliyorsun girmek için diyor 😂😂 Demek ki su içiminiz de iyi inşallah öyle devam eder 🥰
damlaakgn Oznurkk sana denk gelmiyorum hayatım ben burda pinekliyorum deseydın😂 Aynen olabıldıgınce gördükçe su ıcmeye calsıyorum gece yatarken yanıma alıyorum hıc yoksa bır 4 kere falan uyandığım ıcın o su gıtmıs oluyor
Hamisannesi damlaakgn 35+3 den selamlar her dakika gidiyorum iki adım atıp tuvalete gidiyorum yoruldum artık 🥴🥴😂😂😂 suan daha iyi günleriniz
NurcanNurcan Hepimiz aynı durumdayız gerçekten çok yorucu ve sıkıcı tam rahat bir pozisyon alıp uyuyacam diyorum tekrar kalkıyorum sinirim bozuluyor artık ama elde degil