Esranr95 İlk doğumum kolay oldu benim Allah’a şükür sancı falan çekmedim zaten hastaneye gittim yarım saat içinde doğurdum ama bende plasenta kreata varmış yani bebeğin eşi Rahime yapışıkmış doğum dan sonram çok zor oldu 😦 Yaşadıklarımı ve yine yaşayacağımı bile bile yine normal doğum istiyorum tercih meselesi tabiii 😍