FerdAzra Tahmini doğumlarınız ne zaman kızlar?? Bana nisan başı haftasına kalmaz dedi doktorum ☺️ Ramazan’a denk geliyor mübarek günde sağ Salim kucağıma almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Melisagncm FerdAzra benimde 20-29 nisan arası görünüyor İnşallah sağ salim alalım kucağımiza bayram sekerlerimizi 🤭❤️🌼☺️
EsengulC kahvesever__ erkenden de gelebilir demek istemiştir meraklanmayın her bebek zamanında gelmiyo bimsorun olduğundan değildir
asel35ece kahvesever__ riskli bir durum söz konusu değilse normal doğumda tam gün vermek pek mümkün değil. Gerçi sezaryenle de gün verseler bile Allahin bileceği iş. Gorumcem sezaryen doğum yapacaktı doktor gün verdi ama doktorun verdiği günden 10 gün önce suyu gelince apar topar doğuma alındı o gün
Papatyaytt Suzanne ay harika bende geçen hafta gittim detaylıca doğum 16. 20 Nisan arası gibi ve bbisimin yüzünüzde gördüm herşey de yolundaymis elhamdülillah harika bı duyguyu 🥰🥰🥰🥰🥰
Oznur35 FerdAzra valla bilmiyorum ilk gebeliğim korkuyorum da ama doktor birşey demedi 22 haftalığım sorsam bilir mi ki
FerdAzra Oznur35 söylemesi lazımdı bana dedi doğum normal görünüyor diye 2. Gebeliğim benim ilk de normal olmuştu zaten
Oznur35 FerdAzra ben dedim nasıl olacak dedi önceliğimiz normal doğum ama isteğe göre de sezeryan yaparım nerden anladı senin normal olduğunu muayene etti mi