okuyor Pelin123456 emziği Philips avent ultra air aldım. Biberon, süt sağma makinası ile geliyormuş. Lansinoh alacağım sanırım makinayı. Gelen biberona bakarım. Kalitesini begenmezsem onu da Philips avent biberon alacağım
Aysegul9371 Byznr281115 Philips aventle Chicco arasında kalmıştım iyi sevindim memnun kalmanıza inşallah bende memnun kalırım 🤭
mutlugebeee Pelin123456 lansinoh biberon kullanıyorum meme reddi yapmadı çok memnunum, philps avent aldım o kadar para verip tutmadı çocuğum🥴
Melisssaaa Pelin123456 bibs emzik ve lansinoh biberon aldım plastik aldım camı tavsiye etmiyorum iki kere bebeğimin yüzüne düşer gibi oldu cam olsa düşünemiyorum 🥺☺️🙏🏻
Estrella emzik Philips Avent Ultra Air aldım. Biberon 160 ml ikili natural wave lansinoh aldım göğüs pompasıyla birlikte.
emineveminigi Pelin123456 bebeginizi emzik ve biberona alistirirsaniz meme reddi yasayabilirsiniz mümkün olmadikca kullanmayın derim✨
Firdevs69 Pelin123456 Ben avent philips in biberonlarını aldım bir çoğu da ondan memnun yeğenimde doğduğundan beri sadece onu kullanıyor çok güzel tavsiye ederim cnm
isilKanik Philips avent in biberon sterilizasyon cihazını kullanananız var mı gerekli olduğunu düşünüyor musunuz?
1mervedir Pelin123456 emzik philips avent ultra air biberon tomme tipe aldım daha kullanmadım öneriler üzerine aldım
Bsra_ayz Pelin123456 canım çok iyi birşey alma normal bisey alki çocuk tutmuyor bazen. Biberon avent iyi
balmelek AryasuMom benimki klasik 0/6 ay olandan. İlkinde kullandım. Bunda da kullanacam. Sürekli kayboluyor.ama biberin lansinoh öneririm. Bende vardı ilkinden kalma bulunca onu da kullanacam. Belki kullanmam diye almadim.