Bizim karı koca ilişkimize her zaman 3. Şahıs (kaynana) karıştığı için ben istediğim hiçbir şeyi alamadım maalesef bu konuda biraz dert yanayım aventleri falan duyunca kötü oluyorum 🥺 avent istediğimi kocam biliyor ve geçen gün kaynanamlar geldiğinde söylemiş kayınbabam alalım hemen demiş onların ilk torunu ama daha hiçbir şeylerini görmedim eski bir yorgan ve sadece 1 tane nevresim takımından başka. 🤦🏻♀️ Ne aldıysa benim annem aldı arabasını beşiğini falan kıyafetleri desen cabası biz kendimiz aldık. Neyse kayınbabam alalım dediğinde ne gerek var onlara normal emzik biberom neyine yetmiyor demiş 😂😂 bende almıyorum alırsanız kavga ederim sizinle kırar atarım dedim. Böyle bir şey görmedim hamileliğimin başından beri yok öyle yapma yok şöyle yapma siz böyle mi büyüdünüz ben 4 tane büyüttüm diyip durdu kadın