Beyzam2946 sabah 7 de gidip sıra alabilirsiniz yada talep oluşturun direk boşluk olduğunda mesaj gelir zten ben genelde necati beye gitrim haftaya kübra hanıma gidicem. Kaçımcı haftadasınız. Zaten genel olarak bilgi veemiyorlar. 10. Haftada mutlaka detaylı için randevu talep edin. Sonra bulunmuyor. Kendinizi kendiniz takip etmeniz gerekiyoe çoğunlukla. Ben yakılaşık8 aydır oraya gidiyorum. Özele tobba gidiyorum ama indirim olduğu için yoksa gidemem 500 küsür verip