Beyzam2946 Ben gebe olduğumu yeni öğrendim ve Ankara’da yaşıyorum. Burada yaşayan ve deneyimi olan arkadaşlar doktor konusunda yardımcı olursanız sevinirim☺️
Firatlar Beyzam2946 Ankra Lokman hekim hastanesi İbrahim Alanbay ilk dogumumu orda yaptım ikinciyide orda onunla yapacagım. Aşırı ilgili bilgili :)
bb000 Beyzam2946 hrs kadın doğum hastanesi Coşkun hoca supper ben ona gidiyorum eltimin de doktoruydu çok memnunuz
Gamzemahir13 Beyzam2946 kesinlikleee veee kesinliklee keciogren medical park yetkin karasu😍 Eltim dogum yapti Ben kadinsal sorundan onda ameliyat oldum Ve dogumumu onda yapcam vicdani olsun konusmasi olsun kibarligi olsun doktor degilde aile gbi dogumu 5.500 dü en son paketi 9.500 di simdi ne oldu yada olmadi blmiyorim amaaa bir kere gtmeni isterim 😊
Corlanoras Beyzam2946 Güzin Başçı ve Şükran Çakmak şiddetle ikisini de öneririm canım benim ikinci gebeliğim ikisi de çok iyi doktor. Eğer ozel bir doktora gideceksen ikisinden birine git kesinlikle
Ebru--- Mehmet firat mutlu,cukurambarda muayenehanesi,güven hast.de doğum olacak…ben çok memnunum,msj atıyorsun dakikasında dönüyor,psikolojiden anlıyor güven veriyor…aynı zamanda riskli doğum uzmanı
Ebru--- Beyzam2946 aynı zamanda hastaneye direk gidince illa Bi bekliyorsun,burda öyle bekleme olmuyor,randevu saati pek sasmiyor…o yüzden iyi ki direk doktor muayenehanesine gitmişim,hastanede görevli doktora gidince çok yoğun oluyorlar,ilk haftalar neyse de son haftalar beklemek iskence
dilaraulusoy Beyzam2946 Cem Atabekoğlu tek geçerim 3 yıl boyunca çocuğum olmadı Cem hoca herşeyi halletti. Ankara tıp fakültesi hocası
Minisomini Beyzam2946 o zaman hiç bence özel doktoe arayışında olmayın. Şehir hastanesini tavsiye ederim. Bnde oraya gidiyorum. Nerede oturuyorsunuz