Fulyay45 Canım o kasılmalar bende de oluyor. Ama doğum sancısı değil bu. Sancı başta adet sancısı gibi geliyor ara ara, sonra şiddeti de sıklığı da yavaş yavaş artıyor. İlk doğumumda öyle olmuştu. Gece başladı hafiften. Sonra yavaş yavaş artarak devam etti. Sabah onda (sancılar 10dkda bir gelince) hastaneye gittik. İki saat içinde doğum yaptım ☺️