Bir-anne Ben Esra Nur Tola’ya gidiyorum. İlk normal doğum destekliyor diye İlknur hanıma gidiyordum. Sonra kanama ile acile geldiğimde Esra hoca ile tanıştım. 9 yıl tüp bebekte çalıştığı için daha sonra ona devam ettim. Şuan 28+6′yiz. Aşırı memnunum. Gereksiz çağırıp,test istemiyor. Normalde 4-5 haftada bir gidiyorum. Her muayene de ben sormadan bir sürü bilgi verir. İlacın var mı yazılacak diye sorar. İkili,. dörtlü, şeker yüklemesi ve detaylı yaptım önerisiyle. Haftaya 30+0 da muayenemiz var.