Gulyllu Nidaa34 bizim burda cok alışveriş yapan var ilk başta bende cok tereddüt ettim fiyat o kadar uygun olunca ana hepsi de dedikleri günde geldi Sadece bazı kıyafet vs şeylerin malı cok iyi değil ama geri kalan cok şey aldım ve memnun kaldım yanı
Gulsm0818 Zeynepeymen fiyatlar değişiyor ithal olduğu için o zaman dolar kuruna göre 130liraua almıştım