Eusluu fatma1941 benim 39+1 de düzensiz sancım çıkmıştı nst de bide 1 cm açıklık vardı ama 5 gündür noldu bilmiyorum 🤷♀️
Eusluu iremcenk ya benim bebek biraz kilolu yani doktor bu hafta doğarsa minimum 3400 maksimum 3800 doğar dedi ve daha beklersek kilo alıyor bebek zorlanırsın belki sezaryene bile gidebilirsin dedi o yüzden beni biraz sıkıştırıyor aslında
iremcenk Semakacan çok mantıklı bence bende yarın nst ye giticem sancım vs yoksa bende 2 günde bir gelip beklemek istiyorum diyeceğim
iremcenk Kumru_ yani aslında beklenmeli şimdiki doktorlar aceleci 40. Haftaya giriş yapıyoruz aslında doldurmuyoruz ne bu acele anlamıyorum
Kumru_ iremcenk Ya bence beklenmeli sonuçta illa günü gününe hamile kalmış olmaya biliriz. Geç döllenme vs oluyor. Bir hafta gecikmeden birşey olmaz ☺️
Birsen2906 fatma1941 bebek Bi yere toplanıyor böle avm ayıp bir toplanma taş gibi oluyo karnım rahmimi itekliyo gibi arada kasikta agri
Sblatc iremcenk bende de yalancı sancılar oluyodu acaba doğum sancısı mı diye düşünüyodum hep. 40+0 a girince gece sancılar başladı öğle de doğum yaptım
iremcenk Eusluu benimki de 3500 ama 4000 kiloya kadar normal doğum yapılabiliyor dediğin gibi zorlanmaman açısından ama haklı olabilir
Jdjdjdjk Birsen2906 yaa sizindemi öyle benimde kasılma var sancı yok 1 hafta sonra planlı sezeryan bekler mi acaba
iremcenk Jdjdjdjk kasılma ve sancı arasındaki farkı bile bilmiyorum desem🙈 benim 2 gündür adını bilmediğim bazen acı bazen sancı bazense kramp şeklinde karnımda kasığımda rahmimde hissttiğim olaylar var sadece
Annekusum iremcenk evet öyle ama 80 100 120 cikiyo nts de sırf araliqi duzensiz ve yetersiz diye onemsemiyilar surekli agri cekmek yoruyo bi an evvel dogsa artik hepimiz saglikla kucagimiza alalim inşallah
iremcenk Annekusum hımm doğru gerçekten o da sürekli acı çek sonuç alama sen hurma ye squat yap ne biliyim ahududu yaprağı çayı ada çayı falan mı içsen
Annekusum iremcenk hurma yiyorum kizimi okula goturup getriyorum yuruyorum yani squati bacaklarimin ic kisimlari cok agriyo yaparken pek yapamadim bi tek o çayi denemedim bu gidisle bi denicem sanirim 😁
Semakacan Alpaslan123 bende kızımda suni almıştım ama tam 38de suyum gelmişti bu 40ı bulacak herhalde bi de 2. Gebelik diye erken gelir diyodum 😂