Birsen2906 iremcenk 39+4 kasılma var ama ilerisi yok hemde fazla fazla var bakalım geçen hafta sancı yoktu bu hafta ne dicek cuma günü 39+6 oluyorum keyif i bu bebeler
iremcenk Kumru_ valla sizi gördükçe biraz içim rahatlamadı desem yalan olur sürekli insanların doğurdun mu diye aramasından da sıkıldım sanki benim elimde :(
Gulipek34 Bende aynı 39+6 son 1 günüm. Ne açıklık ne ağrı ne sancı var. Vajinal baskı arttı üstelik yürüyemez hale geldim. En son doktorumla konuştum cuma günü sezaryen olmaya karar verdim.
iremcenk Gulipek34 ben de ciddi zorlanıyorum merdiven in çık yapıyorum hurma yiyiyorum adaçayı içiyorum ama sezeryan olmak istemiyorum biraz daha bekleyeceğim galiba
kivirciginannesi Gulipek34 canım sen bilirsin ama inan bu sezeryan sebebi değil. Bol yürüyüş yap egzersiz yap. Bırak sancın gelsin. Son 1 saat bile olabiliyor
Annekusum Bende 39+5 im acilma yok ama sancim oluyo duzensiz olduqu icin dogumu baslatmaz diyolar sıklaşmıyo şiddetlenmiuo süründürüyo takatim kalmadi artik bi artsada dogsa diye bekliuorum 🙈🙈👶
Jdjdjdjk Birsen2906 yaa sizindemi öyle benimde kasılma var sancı yok 1 hafta sonra planlı sezeryan bekler mi acaba
Birsen2906 fatma1941 bebek Bi yere toplanıyor böle avm ayıp bir toplanma taş gibi oluyo karnım rahmimi itekliyo gibi arada kasikta agri
Esucu iremcenk 39 +4 ne açılma ne sancı ne kasılma nişan fln hiç bsey yok sanki doğurmıycak gibiyim . Bnde cumartesi günü 40 haftalıkken sezeryan olcam hep normal istiyordum ama nasip te yokmuş
Semakacan iremcenk normal doğum gözüküyor o yüzden beklicez dedi 40 haftadan sonra 2 günde bi geleceksin dedi işte 😟
Annekusum iremcenk evet öyle ama 80 100 120 cikiyo nts de sırf araliqi duzensiz ve yetersiz diye onemsemiyilar surekli agri cekmek yoruyo bi an evvel dogsa artik hepimiz saglikla kucagimiza alalim inşallah
Eusluu iremcenk ya bende 39+6 ama bendede bişey yok napıcam bilmiyorum ayazda kaldım sanki yarın doktora gidiyim diyorum tam 40 olucak doktor muhtemelen suniyle başlatır gibi ondanda korkuyorum nolcak yaaa böyle 😞
iremcenk Semakacan çok mantıklı bence bende yarın nst ye giticem sancım vs yoksa bende 2 günde bir gelip beklemek istiyorum diyeceğim
Eusluu fatma1941 benim 39+1 de düzensiz sancım çıkmıştı nst de bide 1 cm açıklık vardı ama 5 gündür noldu bilmiyorum 🤷♀️
iremcenk Kumru_ yani aslında beklenmeli şimdiki doktorlar aceleci 40. Haftaya giriş yapıyoruz aslında doldurmuyoruz ne bu acele anlamıyorum