Snmz Hatice_32 bende azalır diye bekledim doktora söyledim ilaç verdi ama bebeğimin cinsiyeti kız o yüzden de cok olabilir dedi doktor kız bebek anneleri daha da cok bulantı yaşıyormuş
Hasmeftun Snmz bende 4 gündür kullaniyorum onlar da tetikleyebiliyor ee ne yesek ne içsek bulanti yapiyor kendimi geçtim bebeğin gelişimine bi katkim olmuyor ona üzülüyorum
Snmz Hasmeftun bende en cok ona üzülüyorum valla ama doktor ye sonrada cıkar cocuk alacagı vitamini alır demişti
Minee06_ Hasmeftun Allah sabır versin çok zor benimde öyle oluyordu atlattık sayılır ilaçlar sayesinde
ilayddaozturkk Snmz doktorum bana prilami gece yatmadan önce iç gündüz içersen hep uyursun demişti o yüzden yatmadan önce kullanıyorum
dilara_cinar99 Snmz Valla 20. Haftaya kadar çektim ilaçla geçirdim şimdi 25. Haftamdayım hala tam anlamıyla geçmiş değil arada bı sabahları kusma yaşıyorum 🤷🏻♀️
Hasmeftun Annekuzusu_0 ne zaman biter 9 ay böyle mi olacak sabah kahvaltisiyla duruyorum bise yiyemiyorum vallahi ya