Avakadolu moom222 ne kadar süre geciktirir? Beta değeriniz yüksekse akşam da çıkıyor benim çıkmıştı bir iki saat sıvı almayın
H_myra1 moom222 sabah ilk idrarla yapın diyorlar ama ben ikindi gibi yapmıştım hemen çift çizgi çıkmıştı
moom222 Eda-1997 testi paylaşmaya çalışacağım bakarsanız sevinirim tüp bebek tedavs t at gunume iki gün var heyecandan dayanamadım yaptım 😔
moom222 Avakadolu en dayanamadım yaptım resim paylaşmaya. Cakisicam.bi bakarmisnz tüp bebek transferi benm test gününe iki gün var
moom222 H_myra1 ben dayanamadım yaptım kızlar resmi yuklicem becere bilirsen link paylaşırsanız resim için sevinirim bı bakarmisiniz sizde
Btl-Als moom222 Hayırlı olsun canım hamilesin Rabbım sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin🥰🙏
moom222 Alparslaninannesii ayh inşallah kızlar inşallah iki gün sonra mutlaka yazıcam umarım doğrudur
Melikeakarsu moom222 valla Sabah yapin diyenler ne gerek var bebek varsa her turlu cift cikiyor zaten Ben aksam saat 11 de yapmistim 😂😂 bu arada hayirli olsun testi gordum 🙏🏻😍🌺
Melikeakarsu moom222 iyi yapmissin ya bunun sabahi aksamimi var bebek varsa olmussa zaten Sabah ta cikar aksamda cikar Ben gece yaptim ne fark ederki Hepsi sacmalik 😂