m060918 hayır hiç bir aşı olmadım. Benim tedavim kolay geçti. Opu hariç onda anestezi mahfetmişti. Ama başka arkadaşlarım var onlara progestan depolaması bu doğurganlık aşısı, ilk deneme olduğu halde kan sulandırıcı iğne vs hep yapıldı. Ama ben sadece estrofem, coraspin ve progestan dex göbek iğnesi vuruldum. Başka ilaçlarım olmadı. Şimdi ekstra fitil kullanıyorum. Ama dediğim gibi aşı vs hiçbir işlem yapılmadı. 🌸