m060918 yaşım 28. Dört yıllık evliyim. Üçüncü yılın sonunda aldık haberi. Sorun şöyle ki ne bende ne eşimdeydi. Ama olmuyordu. Daha önce de iki yıllık evliyken yumurta takibi yaptırdım. Tabi doktor var doktorcuk var her şeyi yanlış yapmış. Bu tüp bebek doktoruma gidince öğrendim. Tiroidim biraz dalgalanıyordu ama değerim yine de 2.5 altındaydı. Onu ele aldı doktorum ve ne zaman ki o düzene girdi ben sağlıklı yumurtladım 20 adet yumurta toplandı benden. Önceki doktora sorsam ben de yumurta sorunu vardı güya. 20 taneden 16 sı ertesi güne kaldı. Sonra 15 oldu. En son 10 adet 5. Gün embriyosu elde ettiler. Hepsi de 5aa kalitesindeydi. İkisi kondu şuan 8 adet var. Hatta doktorum bana istersen sana normal takip yapayım öyle dene son kez dedi. Normalde kalabilirsin. Ama ben zaman geçiyor diye istemedim. 28 e yeni girmiştim. Bakıldığında yaşımı zerre göstermiyorum ama yaş fobisi oluşuyor insanda ister istemez. 30 olmadan anne olmak istiyorum dedim. Allah nasip ederse tam 29 a girince ya da girmeden bir kaç gün öncede anne olabilirim. Böyle benim hikayem. Rabbim hepinize bekleyenlere bu duyguyu nasip etsin🥰🤲🏻