sudamlasi Merveazra sen iste canım bende öyle yapcam çok kötü oluyo böyle hemen yoruluyoruz inan ki bazen ayağa kalkmaya mecalim olmuyo uyku yetmiyo geceleri çapa yapmışım yorulmuşum gibi uyanıyorum
ElfAhmt25 benimde baya düşük ilac kullandigim halde yine düsmüs suan 7 lerde kan takviyesi yapilacak doguma yakin ama herkes dogumdan once kan verilmez diyor kafam karisti benimde doktorlar farkli konusuyorlar acaba bu kan serumu dedikleri demir serumumu oluyor bana bildigin kan lazimmis ama kanimda zor bulunuyor 0 rh negatif bakalim artik ne olacak
Babies16 ElfAhmt25 ben serum aldim 5.8 di 3 gunde1 .kanim 10 a yukseldi suan.kan da verebilirz dedi serumlarbise yaramazsa ama yaradi cok sukur . Sizde serum deneyebilrisnz aslinda
Cikoleyla ElfAhmt25 kaç haftalıksınız? Benim de 8.3 çıktı 25. Hafta’da. Günde 2 defa feramit deniyor. Yükselmezse kan vereceğiz dediler
ElfAhmt25 Babies16 hee bana doktorum dogumdan once kan takviyesi lazim dedi serumdan bahsetmedi hic yoksa dogum zor olurmus