Deletedmom62627 Senayyalcin ay isteğe bağlı sezaryen dedi❤️ Param olsa beş dk durmam gider şimdi doğururum valla 🤣🤣🤣🤣
Pelinssoglu Deletedmom62627 bende 38+3 bugün haftaya planlı sezaryenim var ama ben haftayı beklemek istemiyorum hemen doğurmak istiyorum sen bi dene eğer doğurursan bende aynılarını yapimm🤣🤣🤣
Deletedmom62627 Pelinssoglu birazdan kalkıp temizliğe girişicem bakalım doğurabilcek miyim olmazsa yeni yöntemlerimi yazarım buraya 😁😁😁😁
Ladybird34 Deletedmom62627 ya ahahaha kiz hamile değilim ama çok güldüm Yaaa hahahahah aklıma mika raun geldi en iyi o yapio 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
H_myra1 Deletedmom62627 😂😂benimde aklıma gelmiyor degil dün gece harıl harıl halı sildim var gücümle banamısın demiyor kaç haftalıksınz
Pelinssoglu Deletedmom62627 hadi inşallah hayırlı haberlerini bekliyoruzzzz buraya yazmayı sakın unutma bakalım ilk kim doğurucak🤣🤣 benim adet ağrısına benzer sancılarım gelip gidiyo ara ara ama şiddetli değil siz de hiç belirti yok mu yav🤣