Kızlar dün kontrolüm vardı çok şükür keseyi gördük. Haftaya persembe yeniden çağırdı sanırım kalp atışını dinleyeceğiz. Bir sorun yoktur değil mi kese de gözüktüğüne göre kalp atışın da hem bebek de gözükür artk diye düşünüyorum dün bebek yok sadece kese vardı çünkü bu normal bir durum değil mi biraz endişeliyim ..